Följ Telenor Sverige

Hållbarhetsrapport 2016

Dokument   •   2017-09-14 17:22 CEST

Telenor eftersträvar att vara ett hållbart företag såväl ekonomiskt, miljömässigt som socialt. Det innebär att allt vi gör ska präglas av ett ansvarsfullt och långsiktigt tänkande: hur vi gör affärer, hur vi påverkar miljön samt hur vi respekterar mänskliga rättigheter och engagerar oss i samhället.

Undersökningen Lärarbarometern - om nätkränkningar
Kontorsfrihet - En rapport om digitalisering och det flexibla arbetslivet

Kontorsfrihet – att arbetstagare själva kan styra över sina arbetsdagar, och variera mellan olika tider och miljöer – har redan hunnit bli en självklarhet i vissa branscher. Att gå till jobbet är inte längre synonymt med att infinna sig på en bestämd plats, vid en bestämd tidpunkt. Undersökningen som vi har låtit med Sifo göra tyder på att det finns en del kvar att göra för arbetsgivare.

Mobilt nattsurf ökar

Dokument   •   2015-06-22 18:16 CEST

Infografik om ökning i mobilt surf nattetid

Workfulness handbok

Dokument   •   2015-04-27 08:35 CEST

Möjligheten att vara ständigt uppkopplad och nåbar – vid alla tidpunkter, på alla platser och i alla situationer – har inte bara förändrat våra liv. Det har också lett till helt nya vanor och beteendemönster på våra arbetsplatser, som ibland skapar stress och ineffektivitet. Detta program kan ge dig förutsättningar att fokusera, prestera och må bra i en ständigt uppkopplad arbetsmiljö.