Följ Telenor Sverige

Pressmeddelanden Visa alla 14 träffar

Sifo-undersökning: Surf – barnens nya hårdvaluta

Sifo-undersökning: Surf – barnens nya hårdvaluta

Pressmeddelanden   •   Nov 18, 2016 08:03 CET

​Surf är den nya hårdvalutan för barn. Nästan alla 10-16-åringar har en egen mobil med surf och tre av fyra känner sig utanför när surfen tar slut. Många tycker det är jobbigare att få slut på surf än på pengar. Det visar en ny Sifo-undersökning från Telenor och start-up-företaget Veckopengen med fotbollsspelaren Philip Haglund i spetsen. Bolagen samarbetar nu för att lära barn att surfa smartare.

Media no image

Ökat fokus på kostnadseffektivitet - Telenor Sverige redovisar resultat för andra kvartalet 2009

Pressmeddelanden   •   Jul 23, 2009 08:56 CEST

Ökat kostnadsfokus och effektivitetshöjande åtgärder i alla delar av verksamheten - det är huvudpunkterna när Telenor Sverige summerar andra kvartalet 2009.

Media no image
Media no image

Bilder 3 träffar

Philip Haglund

Philip Haglund

Licens Creative Commons erkännande
Ladda ner
Storlek

124 KB • 1280 x 600 px

Foto: Telenor

Foto: Telenor

Licens Creative Commons erkännande
Ladda ner
Storlek

11,6 MB • 8280 x 6208 px

Philip Haglund

Philip Haglund

Licens Creative Commons erkännande
Ladda ner
Storlek

8,15 MB • 5616 x 3744 px