Följ Telenor Sverige

Pressmeddelanden

Sifo-undersökning: Surf – barnens nya hårdvaluta

Sifo-undersökning: Surf – barnens nya hårdvaluta

Pressmeddelanden   •   Nov 18, 2016 08:03 CET

​Surf är den nya hårdvalutan för barn. Nästan alla 10-16-åringar har en egen mobil med surf och tre av fyra känner sig utanför när surfen tar slut. Många tycker det är jobbigare att få slut på surf än på pengar. Det visar en ny Sifo-undersökning från Telenor och start-up-företaget Veckopengen med fotbollsspelaren Philip Haglund i spetsen. Bolagen samarbetar nu för att lära barn att surfa smartare.

Ökat fokus på kostnadseffektivitet - Telenor Sverige redovisar resultat för andra kvartalet 2009

Pressmeddelanden   •   Jul 23, 2009 08:56 CEST

Ökat kostnadsfokus och effektivitetshöjande åtgärder i alla delar av verksamheten - det är huvudpunkterna när Telenor Sverige summerar andra kvartalet 2009.

Telenor ny huvudsponsor för Elitserien

Pressmeddelanden   •   Maj 29, 2006 14:34 CEST

Framgång för Telenor i Sverige

Pressmeddelanden   •   Maj 04, 2006 08:56 CEST

Pressmeddelande: aktier i Glocalnet

Pressmeddelanden   •   Feb 10, 2006 08:56 CET